caféernas stad

Idag har jag varit till Alingsås bildtillsammans med dottern och Adam. Mannen mötte upp på väg hem från jobbet i Vänern - eller rättare sagt PÅ Vänern. Vi fikade på Violas café och åt sedan glass hos Åkanten. Det började regna och gissa vem som hade paraply *hehe*. Hela gänget gick sedan till Pappersbiten där jag köpte mörkgrön cardstock som jag glömde att köpa när jag var där i onsdags. Det är ju snart dags för julkort eller hur? På vägen hem köptes det godis hos karamellfabriken.
Ikväll grillade vi - trots regnet - kyckling och till det hade vi ugnstekta rotfrukter.

Kommentarer
Postat av: Paulelsa

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2008-12-19 @ 13:47:52
URL: http://paulelsa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0