grattiskort

image98
Tipset om skuggeffekten på texten har jag fått från Lindzi.


image99



image100
Noterna är mobiltfnbling som jag köpt på ICA. Wilma från Kortmakaren, ballongerna hör inte till stämpeln.



image101
Jag får alltid en massa bokstäver över - här ett tips att använda dom.


image102



image103



image104



image105
Här har jag stämplat mönstret på kortet.



image106



image107
Bollen är köpt på ICA.



image108



image109
Texten är köpt som stickers på en marknad.



image110



image111
Bilstämpeln från October Stamps.



image112
Blomman är vit från början och färgad med akvarellfärg och stämpelfärg.



image113



image114
Blomstämpeln som egentligen står i en vas är från October Stamps. Torrchalkat.



image115
Snabbt kort. Vasen från October Stamps. Blommorna i foam köpt på Ö&B.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0