ledig idag

Jag skulle ha jobbat idag också men dom ringde återbud. Däremot fick jag frågan om jag kunde jobba delar av 3 veckor framåt och det kan jag ju: ) Som vanligt var ju ingenting klart beträffande bl a anställningar. Jovisst, lärare finns det, men med kringpersonalen är det ett himla pusslande.
Jag åkte till skolan för att kvittera ut nycklar - har ju precis lämnat tillbaka nycklar - och så hade jag med mig en massa videofilmer och serietidningar som fritids fick. Videofilmer är det ju nästan ingen som vill ha idag men skolan har kvar sina videoapparater som tur är.

Mannen kom hem idag efter att ha jobbat i 4 dygn - han jobbar alltid så ungerär. Vi åt en god middag och tog sedan en promenad och såg en jättefin regnbågeimage170
Nu ser han på Tre kärlekar - jag är ju ingen seriefreak som sagt var. Jag ska sätta mig i kortmakarhörnet.
Ha en go kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0