min första vikdag...

...på mitt jobb som jag slutade på i fredags. Hej å hå, fick två dagar ledigt: )ledig
 Jag var faktiskt ganska trött när jag kom hem. En hel dag med barn som behöver uppmärksamhet men jag tycker så mycket om dom.
Jag blev genast piggare då jag satte mig för att göra ett kort efter en skiss  hos Kortifokus. Jag tänkte vara modig och skicka iväg kortet dit men jag får se. Fotot blev så dåligt.
Jag skulle ha lämnat betyg/intyg hos arbetsförmedlingen idag men fick meddela att jag kommer i morgon. Nu är det så att jag ska jobba i morgon också så jag fick mejla att jag kommer på fredag. Dom är nämligen väldigt noga med att man hör av sig om man inte kan komma annars skriver dom ut mig och jag får börja om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0