promenad

Har varit på vår dagliga promenad maken & jag. I sommar har jag varit ganska lat att motionera och det märks tydligt på byxlinningen. Det är inte så kul att promenera i ösregn. Jag har kommit igång på gymmet också och det blir en rejäl omgång med cykel 3 km tor och nästan bara branta uppförsbackar hem. Jag behöver ingen uppvärmning när jag kommer dit och ingen konditionsträning efteråt, min cykel klarar båda.  Den här årstiden är det toppenbra att träna på dagarna, nästan inget folk på gymmet så det går fort att bli klar. Det som tar 1,5-2 tim när det är säsong tar bara 1 timme nu. Jag ser ibland gamla män - i min ålder ;-) - som studerar mig när jag springer mellan maskinerna. Själva har dom såååååååå gott om tid.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till Maria: Kul att du tycker så mycket om min blogg! Oavsett nivå, kan du lägga in länkar i dina inlägg. Markera ordet, som du vill skapa en länk till, klicka sedan på symbolen som ser ut som en bit av en kedja (ovanför skrivfältet). Där skriver du in web-adressen. Hoppas du förstår hur jag menar. Angående mina steg, så är det så att vi har hund. Då blir det många promenader. Sedan så tränar jag en del på gymmet. Cyklar jag t.ex. på motionscykeln eller simmar, så får jag omvandla den tiden enligt omvandlingstabell till steg (simning ger ju inga steg på stegräknaren).
http://www.livslunken.se/main.php?menuId=125
Klart att du får lägga in min blogg som länk på din!!! Det är bara kul!!!

2007-07-31 @ 20:24:21
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Odinada

Your site is very good. Thank you for the opportunity to sign your guest book.

2010-05-18 @ 10:07:03
URL: http://odinada.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0