allhelgonahelgen

Bror PA och svägerska Eva har gästat oss i helgen. Så jätteroligt då det är en tid sedan. Ätit och druckit gott förstås. Fredag kväll till Scandinavium och såg BAO. JÄTTEBRA tycker jag. Dom spelar och sjunger ALL sorts musik och det blir så spännande då man inte vet om det i nästa nummer kommer en polska eller en ABBA låt. Stor dansbana som var knökad med folk från, vad jag förstod, hela västsverige. Ett gäng smålänningar bakom oss som uppenbart hade en trevlig kväll.
Innan Eva & PA åkte hem på lördageftermiddag åt vi god lunch på Aludden. Mannen och jag fick ta var sin bil då dottern Anna anlände samma tid till Göteborg som Eva & PA skulle åka från Alingsås.

Underbart att träffa Anna igen efter så lång tid. Här nyduschad i svenskt vatten, härligt tyckte hon.
200711105
Det hon nästan gjorde allra först var att dricka vatten ur kranen och naturligtvis blev det köttbullar till middag.

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, vad det måste kännas skönt för dig att ha henne hemmavid! *L*

2007-11-06 @ 09:11:24
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: mojje

Vi var minsann också på BAO...min familj hemifrån och jag. Jättetrevligt. Dansade och njöt.

Filtbanden är köpta så som de ser ut....fast 90 cm långt. Tror att jag gar typ 25:- för en yard. Supermysiga.... och jättestark och bra klisterbaksida..

2007-11-06 @ 23:04:29
URL: http://mojmojmoj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0