lördagkväll + vinst

I går kom äntligen vinsten från InkyWings som jag väntat på. Så här ser den ut.
20071018
30 nya härliga stämplar att frossa i. Ibland önskar jag att 24 timmar var 48.




I går kväll firade jag tillsammans med 9 arbetskompisar två av våra kollegor som fyllt 40. Vi tillbringade kvällen i Alingsås på Carmens bodega där vi åt och drack jättegott. Vid ca kl 21 gav vi oss iväg på vandringen "Ljus i Alingsås" där studenter från hela världen ger var sin stadsmiljö en spännande ljussättning. Det är en upplevelse varje år kan jag försäkra. Måste ses.

image227




Lördagen har gått i shoppingens tecken där ingenting av det som hade tänkt köpas blev köpt.
Skulle köpa en hylla på IKEA till dottern, den var slut.
image228
Jag hade också tänkt köpa rosa sprayfärg till skivan som ska ligga på hurtsen jag iordningställt till dottern. Rosa sprayfärg finns inte här och inte på Bauhaus heller - kollade inte på fler ställen.  Det skulle ha underlättat målningen hade jag tänkt med sprayfärg och dessutom slippa att köpa en halv liter färg när jag behöver kanske 2 dl.

När vi kom hem gick vi tvärs över vägen till svägerska och svåger och drack ett glas vin och pratade lite strunt.
God supé tillsammans med mannen ikväll och många tända ljus. Härligt att kura inne när det är mörkt och kallt.

Det blev många inlägg ikväll och slutar här med att önska er god natt!

- Tycker du om att tända ljus i höstmörkret? -

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Det är vackert med levande ljus i höstmörkret!! Vad kul med så många nya stämplar! Brukar du färglägga dina stämpelmoiv? Vad för slags färger använder du då isåfall?
Fin bild från Alingsås!

2007-10-21 @ 07:42:46
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Mia

Jag kan förstå att du tycker att timmarna inte räcker till nu, nu får du fullt upp med att testa det nya!
Vilken underbar bild på ljussättningen, det måste ju vara nå't alldeles speciellt att se. Ungefär som våra lyskvällar i skärgården i slutet av augusti, fast det är ju bara med vanliga marschaller... :-)

2007-10-21 @ 08:38:50
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Anonym

Wow vad många stämplar!
Åh vad härligt det ser ut med "Ljus i Alingsås"!
Kan du ta med dig kransstämpeln också?
Tack på förhand.

2007-10-21 @ 08:50:10
Postat av: Örnen

Det var jag som skrev förra inlägget. Mitt "namn" föll bort.

2007-10-21 @ 08:52:45
URL: http://ornen.blogspot.com
Postat av: Maximilianirene

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

2010-01-14 @ 13:18:26
URL: http://maximilianirene.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0