lördag

Har mest cyklat idag faktiskt. Tvättade lakan direkt på morgonen och hängde ut i det fina vädret. Stack iväg på cykeln till Kortmakaren för att köpa en stämpeldyna. Jag köpte faktiskt inte mer, det är ju snart mässa. Tillbaka hem till centrum. Ringde min dotter för att höra om hon var hemma och om jag fick komma med en lunchsmörgås. Det fick jag. Köpte också en bukett lejongap till henne på torget. Hon bor ca 3 km från centrum. Vi fikade och jag tog med mig posten. Dottern bor på ett gruppboende för förståndshandikappade och jag sköter hennes administration. Jag cyklade ca 2 mil idag, duktigt va?

När jag tog in tvätten när jag kom hem såg jag på berget bakom huset att lingonen blommor igen?? Kanske kan plocka lingon till jul!!

Tog också en bild på mina gula rosor. Hoppas att vi kan få se dom ett bra tag till innan frosten tar dom.
 

Trevlig lördag på er!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till Maria: Jag tror inte du åt grisöronssnackset! Gissade jag rätt?

2007-09-01 @ 22:43:00
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0