söndag

Jag lyckades reda ut det konstiga utseendet på bloggen och fick på köpet en nyckelpiga. Tack för hjälpen Gullefjun.
Har hunnit med en hel del idag. Tvättat, städat - SKULLE DU VILJA HA STÄDERSKA? - och målat en gammal IKEA-hurts  som dottern ska ha som sängbord när jag fixat klart.
Åkte sedan till henne med TV-bilagan som hon saknar sedan hon flyttade hemifrån. Hon skulle vilja prenumerera på GP BARA för att få TV-bilagan. Lite dyrt tycker nog både hon ochjag.
Jag har också chattat med mellandottern i Turkiet. Där verkar det bli kallare nu +28 :-D Hon längtar hem och är redan mentalt hemma. Fattas den fysiska förflyttningen. 8 veckor kvar.

Ska jobba hela nästa vecka på exjobbet. Både i skolan och på FSO. Jag har fått flytta möten hela tiden med Arbetsförmedlingen och hoppas att det uppfattas positivt att jag har jobb hela tiden.

Önskar er en bra början på arbetsveckan!

image221

Kommentarer
Postat av: Liza

Wow vad du har varit aktiv i
helgen!!=).. är helt slut efter att ha haft äldsta barnbarnet har lördag till idag... inte för att han är besvärlig utan för att jag inte kan "släppa" honom när han är här! Sitter mest på golvet och leker! Inget mer barnbarn har kommit än...!!
KRAM!

2007-09-02 @ 21:53:00
URL: http://vardagslycka.blogg.se
Postat av: Gullefjun

BRAVO :)
Jag skulle nog inte kunna ha städerska...
...det kanske inte blir på mitt sätt då ;)
är "lite" av ett kontroll freak.
Ha en bra dag på jobbet.

2007-09-03 @ 06:52:54
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Mia

MEN!! Vad duktig du är! Inte kan jag göra sån't där heller, jag är nog hopplös, jag.. :-)
Ang länka låten: Det enklaste är nog att gå in på You Tube, söka låten och sen klicka på Embed, kopiera. Sen går du in på ditt nya inlägg, klickar på html, lägger in koden (Embed) klicka på uppdatera längst ner, klart!

2007-09-03 @ 09:20:16
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Junitjej

Wow, vad häftigt med en söt nyckelpiga!! HUr har du gjort det?
Svar till Maria: Här finns bara ett "lata mig", när jag är sjuk eller när det är ett riktigt tråkigt väder. Dock behöver hunden komma ut, men inte blir det lika långa promenader då. Efter att jag fick stegräknaren, så har jag börjat röra mig mer. Jag trodde att jag rörde mig tillräckligt på jobbet, men det gjorde jag inte.

2007-09-03 @ 17:56:14
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Maria

Junitjej! Jag skulle nog behöva röra mig mer men tycker ändå att jag är duktig som cyklar fast bilen står utanför dörren. Jag promenerar alltid ca 25 min på min rast.

2007-09-03 @ 18:14:37
URL: http://kramaria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0