sol idag


Efter allt regnande igår skiner solen på oss idag. Kanske inte så varmt men det är ett gladare väder.

Jag har hela dagen suttit med bröllopskortet som vi ska ha med oss till bröllopet i Stockholm. Ute i sista stund förstås och det tar längre tid än jag tror. Är samtidigt rädd för att något ska gå snett då jag både har ont om tid och material som bara räcker till ett  kort. Nu är det i alla fall färdigt. Visar det senare idag.

Emma och Paul kommer förhoppningsvis i tid till Göteborg i morron från Dublin. Vi äter lunch här hemma och sedan åker vi alla till Stockholm. Det blir en tuff dag för dom då deras resa startar redan kl 3 i natt med bil till Dublin.

Vet inte om jag hinner göra fler inlägg innan vi åker men lägger ut kortet ikväll.

Ha en fin helg, för det ska jag ha. Bröllop, tänk så underbart.

Kommentarer
Postat av: Anna

M mm vad kul att ha något sådant framför sig...

2008-08-29 @ 21:38:13
URL: http://filipendula.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0