gokväll!

Jag har haft ytterligare två härliga dagar hos Pappersbiten. I morron ska jag också vara där då Linda som jag sjukvikar för i skolan ville byta onsdag mot fredag. Det finns så många varor i butiken nu och mina "behov" bara växer:) Konstigt va? Det kommer nya varor varje vecka och i mars kommer ytterligare massor med varor från USA och naturligtvis också många nya papper. Har ni provat dom nya Promarkerpennorna? Om inte, så tycker jag att ni ska göra det. Suveräna spritpennor som bl a används av Mangatecknarna.

image410


image409När jag kom hem gick vi över vägen mannen och jag för att fira svägerskan som fyller år idag. Där blev det tårta och hon förärades en orkidé.

Nu ska jag försöka beställa varor från Ellos. Igår kväll gick det bara inte. Just nu får man 40% på en vara och det är fler än jag som vill beställa tydligen.
    
                          Brukar du handla på postorder?

Kommentarer
Postat av: Anna

Med postorder har jag ingen lycka. Varje gång blir det något fel. Storleken eller formen passar sällan. Ändå faller jag ibland för frestelsen att beställa, typiskt mig. Promarker verkar intressant.Kanske något för en kalligrafist som jag ?!

2008-02-19 @ 21:43:20
Postat av: Inger

Jag beställde gardiner till stugan för två år sedan, och det blev bra..
Men nu kommer dessa katalogen i ett i ett.. jag blir tokig.. Såg att det visst var 40 procent.. Såg någon gardin ev. till sovrummet, men jag vet inte..
Vill ta i och titta på innan...
Men det är klart det var ju inte så dyrt..
Lycka till med köpet.
Kram

2008-02-20 @ 03:28:46
URL: http://IngerEmksson.blogg.se
Postat av: Mia

Ska ta en titt i katalogen men det blir mest grejer till hemmet jag köper, jagar en plastmatta just nu... *L*

2008-02-20 @ 08:40:28
URL: http://www.matmia.blogg.se
Postat av: Inger Maryissa

Kan tänka mig du ser fram emot dagarna på Pappersbiten.
Att få hålla på med det som du verkligen gillar.
Kram

2008-02-20 @ 13:45:18
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0