regniga dag


Min största kund - en kollega - har beställt igen.


-------------------------------------------------------------------------------------

Ett otroligt regnande idag som faktiskt en stund upphörde och solen visade sig. Jag hann inte ut innan regnet öste ner igen.

Vi har varit till Frida och fixat med hennes DVD så den blev regionfri. Hon har filmer som hon inte kunde se. TV-affären var så generösa och gav oss en webadress där vi kunde ladda ner instruktionerna för att ändra. Vi hade tänkt köpa henne en ny DVD annars som hon önskat sig i födelsedagspresent. I morron fyller hon.  Hon följde sedan med hem och åt middag.

En ny arbetsvecka väntar. Vad jag vet nu ska jag jobba tisdag-fredag. Kanhända någon ringer i morron bitti efter mig.

Ha det gott alla bloggarvänner!

Kommentarer
Postat av: Mia

Åh, du visar en annan dimension av kortet, härligt!

Men jag fattar fortfarande inte hur du bär dig åt suckar

2008-10-07 @ 19:35:40
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Junitjej [Bloggarnas stegrace]

Wow, vilket underbart fint kort!!

2008-10-09 @ 06:36:56
URL: http://junitjejen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0