sålt!

Jag har sålt en sängstomme på Blocket. Tänka sig att pappa körde ända från Skövde för att hans lilla prinsessa ska få sin drömsäng.


Anna kom hem igår för att idag - just nu - vara med på en audition där hon ska spela en flicka med ätstörningar. Håller tummarna förstås. I eftermiddag åker hon tillbaka till Stockholm. Det är i alla fall mysigt att få krama om henne en liten stund.


Jag håller som sagt på att rensa i förråd och skrubbar. Bl a hittade jag färgglada tyger som kan passa till barnrum. Jag ska senare idag lägga ut tygerna här men kommer också att lägga ut dom på Blocket.
Det fanns också Turtles på video, 5 filmer. Någon intresserad? Läggs också ut på Blocket.

För övrigt önskar jag er en skön lördag trots den grå färgskalan på himlen vi har här i väst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0