pust & stön + NY


Det här är för mycket för mig - värmen alltså. Jag gör absolut ingenting. Sitter inne med stängda dörrar så värmen stannar ute.
Hu är ditt förhållande till värmen?





Annas resa till USA har inte börjat så bra kan man säga. Hon åkte från Sverige lördag morgon och kom till Chicago, inte New York, kl 1 inatt. Där skulle hon få vänta i 6 timmar för att flyga vidare till Newark där jag tror hon landade vid 8-tiden i morse svensk tid. Hur hon tar sig därifrån till New York vet jag inte.
Avresan från Warszawa började bra men efter en timme fick planet vända pga tekniska fel. Sedan väntan väntan på obefintlig information. Till slut visade det sig att det blev övernattning på hotell. En hel dags väntan igen på flygplatsen som resulterade i ombokning till Chicago.  Hon kom alltså till USA mer än ett dygn försenad.

Sköt om er i värmen och drick mycket vatten!

KraM

Kommentarer
Postat av: Maria Berg

Jobbit när det blir så - hoppas det gått bra nu.

Underbart härligt med trädgårdsfest - så himla somrigt!

/MB

2009-07-01 @ 10:56:05
URL: http://alltkangronska.blogspot.com/
Postat av: Carina

Hoppas hon får det bra därborta. Min dotter åkte i juni och kommer hem i slutet på augusti, till Memphis. Det är lite långt bort... Men hon verkar ha det bra!

Ha det!!

2009-07-07 @ 19:27:14
URL: http://www.cajaba.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0