härlig dag


Började dagen - efter sovmorgon och frukost - med promenad till centrum och frissan. Under tiden jag blev klippt blev det åska och en ordentlig hagelskur. Precis när jag var klar och skulle gå hem igen så upphörde det. Sedan har det varit ett jättefint väder hela dagen.
Min frissa berättade att hon köpt sig en egen salong och ville gärna att jag skulle sälja mina kort hos henne också, så nu blir det snart heltid vid pysselbordet. Min klippning idag betalade jag med sålda kort.

KraM

Kommentarer
Postat av: Maria Berg

Det där var verkligen häftigt att ha en tulpan men två i skuggen, måste jag leta efter nästa gång jga är ute och fotar.



Tycker om ditt kort till brudparet och det med fåglarna på - tänker på ett flyttkort när jag ser fåglaran.



Måste erkänna två saker, det förta, den krockade ilen är inte taget från Rent a wreck utan fotat på annat ställe och så får jag ju erkänna att jag inte själv varit på nätet en vecka då jag har solat, badat och njutit av god mat med familjen i Tunisien!



Tack för att där fanns 3 kommentarerfrån dig när jag kom hem det värmde mig att se, tack kära du.

Morsdagskorten, får jag titta lite till på, känns lite "vanliga", kanske man kan sätta dit något som symboliserar mamma.

Tänker bara på skurspann - förlåt mina fördomar. Nej vet inte om man vill ge skurspann till mamma - tokig idé får tänka lite till.



Det blommar så härligt ute du.



Skall kika på varför först bilden (mina måsar) var så mökrt.



Kram Maria Berg, MB

2009-05-17 @ 22:38:00
URL: http://alltkangronska.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0