åska= nytt modem igen

I måndags åskade det lite här i trakten. Naturligtvis tog den vårt modem, för vilken gång i ordningen vet jag inte. Därför har bloggen legat nere ett par dagar. Efter ett par turer till dataaffären är allt igång igen.

Har cyklat till och från jobbet och det känns så bra. Är lite lättare då att ta den där bullen till kaffet, eller som ikväll tårta hos svågern som fyller år.

Den här veckan har vi i kommunen Livsrumsdagar då man ska se om och tänka på sin fysik och hälsa. Vi hade besök på skolan från Lsc som hade workshop med BodyJam. Gruppträning med inslag av flera olika sorters danser. Kul faktiskt, fastän det för mig med åren har blivit svårare att kordinera armar och ben: (

Jag har fortsatt att fixa dotterns sängbord.
Hon älskar rosor och rosa så jag har dekorerat lådorna med rosor.
                             - Klicka på bilderna så blir dom större -
Rosorna har jag klippt ut från servetter och klistrat fast med Deco lim.
Slutresultatet kommer så småningom.

Vad tycks om mitt nya utseende på bloggen. Inte alls färdigt, men det är kul att pröva sig fram. Bakgrunden har jag gjort själv. Kan ni se mina initialer?

- Har ni gjort er bakgrund själva? -


Kommentarer
Postat av: Mia

Jag förstår inte hur du gör! Aldrig skulle jag klara av att göra min bakgrund själv... :-(

2007-09-06 @ 20:08:15
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0