utmanad

         
Anita/Anili har utmanat mig med dessa frågor:


1. Gör du kort eller scrappar?  
Mest kort har det blivit eftersom jag började med det. Har precis börjat scrappa men känner mig inte som en scrappare än.

2. Favoritfärg, eller färger du gärna använder?
Jag tänker nog inte så mycket på vilka färger jag ska använda utan ser mer till motiv och person.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan? 
ALLT jag har hemma och det jag inte har hemma.

4. Vilket är ditt bästa köp?
Skärmaskinen.

5. Finns det något du ångrar att du köpt?
Nej.

6. Vad för motiv scrappar/stämplar du helst?
Eftersom jag inte kommit så långt med scrappandet så har jag inga favoriter än. Med kortmakeriet lutar det mer och mer åt ickefigurstämplar - om ni förstår vad jag menar - men är inte alls främmande för att stämpla en igelkott eller filur. Kort till barn är roligt.

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Har köpt två tidningar, Scrapbooking m m.

8. Favoritpysselblogg du brukar besöka?
Det finns många:)

9. Vad/vem inspireras du av?
Allt och alla.

10. Om du fick 1000 kr att handla pysselsaker för, vad skulle du köpa?
Dekorationer.

Jag riktar inte den här utmaningen till någon speciell utan du som känner för att berätta lite om ditt skapande får gärna anta utmaningen. Det kan vara intressant att höra hur andra tycker och tänker.

        image466      image466      image466    

Kommentarer
Postat av: Corneliusnelly

interesting site! cool design! To the author respect and honour! :-)

2008-09-23 @ 11:10:04
URL: http://corneliusnelly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0