long time no see

Jag ska visa er ett par bilder som illustrerar vad jag sysslat med på sensommaren.

Irland, detta fantastiskt vackra land. På västkusten finns det stränder som i medelhavet men, vattnet är väldigt kallt vilket förstås inte inbjuder till bad, det krävs våtdräkt.




Motsatsen är Gran Canaria. Inte så vackert men väldigt varmt i vattnet. Underbart!




Jag har inte gjort ett riktigt avslut på min väldigt väldigt roliga praktikperiod jag hade hela våren och sommaren. Med den här vackra Bouganvillean vill jag tacka Kortmakaren, ingen nämnd, jo förresten, Maria, och absolut ingen glömd för att jag fick vara hos er. Stor kram till er alla!


Nu reklam!



Ni har väl inte glömt att boka den 30 och 31 oktober för då ska ni åka till Nordiska stämpel- & scrapmässan på Eriksberg i Göteborg, eller hur? Håll utkik hos Kortmakaren där det inom kort kommer att finnas mer information.

KraM

Kommentarer
Postat av: Lena

Tackar! Trevligt att glädja min omgivning med mina foton. Härliga sommarbilder och på bouganvillean! Jag vill ha tillbaks sommaren! Jag får försöka sikta in mig på mässan i oktober.

2010-09-16 @ 23:38:10
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/
Postat av: Sara-SaGam

Idag såg jag dig i bilen när du var på väg ut på motorvägen. Hoppas vi möts nångång snart.

2010-09-20 @ 21:21:25
URL: http://sagam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0