ännu en vikdag

Jag cyklade till jobbet idag 6.30. Tog med mig handskar för jag trodde det skulle vara kallt men det var det faktiskt inte. Vi fick havregrynsgröt till frukost - mums. Jobbade sen i klassen till 13.30. Cyklade hem, bytte om och cyklade till gymmet. Köpte nytt årskort. Den här gången ska jag betala via autogiro då får jag en månad gratis. Förut har jag betalat kontant men på dom korten har dom inga driver. Det var lite folk på gymmet så det gick fort. Efter dusch och mat blev jag så himla sömnig så jag var tvungen att hitta på nåt. Jag åkte till Kortmakaren och där blir man ju alltid pigg och köpsugen. Jag höll igen - det är ju snart mässor - men köpte ändå kuvert, brads, en stämpel "det doftar jul" och en not-stans. Tänkte göra ett kort men jag orkar inte. Chattade med mina flickor, en i Turkiet och en i London.
Ska jobba i morgon men börjar inte förrän 12.

                                                                image175
                             GOD NATT!

Kommentarer
Postat av: Örnen

Tack för dina gulliga kommentarer i min blogg. Det är nästan aldrig att bloggbilder varken gör kort eller LOs rättvisa...
Hur ofta jobbar du på R-skolan nu?
Jag jobbar 80%. Är ledig tisdagar.
Kram.

2007-08-21 @ 16:41:01
URL: http://ornen.blogspot.com
Postat av: Junitjej

Vad duktig du är som både har cyklat och tränat på gymmet!!

2007-08-21 @ 17:10:17
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0