kramkort


Cyklade till gymmet i morse, varmt och åska i luften. Precis när jag gymmat färdigt upphörde en åskskur som hade dränkt mig om jag hade varit på väg hem.
Efter dusch och lunch åkte jag till Pappersbiten - ååååååh vad roligt - och köpte massor med papper, mest cardstock och ett nytt alfabet till min QK. Det är det jag använt på kortet.

Tycker att fotot blir dåligt med kameran. Antingen är det jag som inte kan eller så är det kameran.
Måste köpa en scanner.
Någon som vet någon bra och relativt billig?

image143
Fritt efter en skiss jag såg hos Kort i Fokus av Anna.

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul att du har besökt Pappersbiten!
Vilket fint kort du har gjort!

2007-08-09 @ 16:21:04
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Kicki

Vad fint det var! :D
Tack för kommentaren i min blogg! Och visst ska du ta och "slänga" iväg ett kort, det tycker jag allt! ;-)
Kram Kicki

2007-08-10 @ 12:19:55
URL: http://kickis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0