utmanad

Jag har blivit utmanad av Carina. Utmaningen går ut på att skriva en önskelista med 7 önskningar. Det behöver inte vara materiella ting eller realistiska önskningar. Utmana 7 bloggare att göra detsamma.

Mina 7 önskningar utan inbördes ordning!


1. En vinter att tala om.
2. Att knäcken blir bra i år.
3. Ett nytt jobb skulle vara bra.

4. Att sjukgymnasten fixar min höft.

5. Att mannen och barnen mår bra och har det bra.

6. Jag vill gå ner i vikt.

7. Att jag varit så snäll att jultomten kommer.


Jag utmanar Christine, Inger, PiaLotta, LisaBritten  , Liza, Mia


Kommentarer
Postat av: Pialotta/Kaffebönan

Det var ju synd, men My hann före i gårkväll:-)
Om du hade rullat ner rullgardinen ett tag till hade du sett mina önskningar:-) Spring inom och kolla ska du se.. har förresten blivit utmanad av någon till idag:-) Jag brukar för det mesta inte anta, men det är snart jul och då ska man vara snäll och önska kan man ju alltid:-) Beror på i annat fall vad det är så klart:-)
Tjingeling o ha det fint med just dina önskningar.

2007-12-11 @ 19:09:23
URL: http://kafferasten.blogg.se
Postat av: Christine

Ja tack för utmaningen och har skrivit ner mina 7 önskningar. Nu ska jag bara hitta de jag vill utmana.

2007-12-11 @ 21:15:56
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Inger Maryissa

Hejsan Maria,
Jag ska försöka anta utmaningen ;-)
Jag har inte antagit utmaningar förut, men man kan ju göra undantag ;-)
Klart man är nyfiken på sina bloggvänner, och det är kul att veta mera om personerna bakom bloggarna ;-)....därav finns utmaningarna ? ;-)
Om jag antar utmaningen, går det bra att jag gör det imorgon eller senast nästa dag ?
Och om jag inte vet vilka jag ska utmana vidare, går det bra att skriva, att vem som vill kan anta den ?
Ha det så gott.

2007-12-11 @ 22:28:28
URL: http://ingermaryissa1.blogg.se/
Postat av: Mia

Jag kan inte tänka mig att tomten skulle missa dig! :-)

2007-12-12 @ 18:25:31
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0