ledig vecka

Från min vikarierande tillvaro på mitt gamla jobb har jag bokat in ledig vecka. Fixar och donar för att på torsdag kommer svägerska och bror från Stockholm på besök. Ska bli så himla roligt då det av olika anledningar inte blivit av att dom varit här på flera år. På fredag kväll ska vi till Scandinavium och se och höra BAO. Ska bli väldigt trevligt tror jag.
20071030
Dessutom kommer ju dottern Anna hem från Side i Turkiet på lördag efter att ha varit borta i 8 månader. VILKEN helg det kommer att bli.
Vi har också varit och gjort Allhelgonafint på farmor och farfars grav med granris, lykta och en krans.
Idag är det ju faktiskt min födelsedag också men jag firar inte speciellt längre. Mannen och jag har varit i Alingsås och jag fick en tunika av honom som jag trånade efter.

Köpte också en lykta som jag hängt på altanen.


Svägerskan Alicia tvärs över vägen kom med ett kit  - två - ficklampor som hon tycker jag behöver när jag promenerar i mörkret. Ska nu sätta mig i pysselvrån en stund innan Äntligen hemma.
Presenterar några nya kort i inlägget under detta!

Kommentarer
Postat av: Christina

Grattis på födelsedagen, hoppas din dag och kväll varit bra. Jag hoppas du får trevligt med dina släktingar och vän när ni ses. Ha det gott Kram

2007-10-30 @ 19:47:32
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Mia

Oj, nu är jag sent ute, ser jag...men: Grattis på födelsedagen i efterskott! Vilken härlig helg du kommer att få.. ;-)

2007-10-31 @ 19:13:45
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Mia

Marängswiss, visst är det konstigt? Jag gör det bara när Rosen kommer och ändå är det så enkelt o gott...*L*

2007-10-31 @ 19:44:16
URL: http://matmia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0