söndagkväll

Söndagen har gått i trädgårdens tecken.  Växthuset är klart för vintern och alla gröna tomater - och några få röda -har jag tagit in och hoppas på att dom mognar??
Gjorde samtidigt lite höstmys i växthuset.

20071020

20071020

20071020
Den här underbara ljungblomman fick jag av mina torsdagsflickors föräldrar.



Våra vänner Ann-Catrin och Stellan tittade in på en fika. Det var ett tag sedan vi sågs så vi hade mycket att prata om. Det är alltid så roligt att träffa dom.

Jag åkte sedan till dottern med tavlor som hon målat och som blivit kvar här hemma. Dom passade perfekt på väggen bakom hennes TV som är svart och tavlorna har svart ram.
20071020

20071020



Ska sätta mig en stund i pysselvrån och prova några av mina nya stämplar: )


- Önskar er en bra kommande vecka oavsett vad ni ska göra! -




Kommentarer
Postat av: Chrissie

Vad härligt att fixa med växthuset, ser jättefint ut också. Önskar även dig en riktigt fin vecka. Kram Chrissie

2007-10-21 @ 19:17:33
URL: http://vardagssnack.blogg.se/
Postat av: Mia

Vad skönt sen till våren när du ska sätta igång igen att ha det så rent och snyggt..å vad många tomater! Jisses!!

2007-10-21 @ 20:00:38
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Mia igen...

Glömde ju säga att du har gjort fint på bloggen också... ;-)

2007-10-21 @ 20:01:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0