färganalys

                             
image277

Av svaren jag fått av er så är det inte många som har gjort en färganalys. Själv gjorde jag en för många år sedan och resultatet var att jag var en vinter men kunde även använda en del färger i sommarserien. Vad jag förstått ska man utgå ifrån sin naturliga hårfärg, så även om jag nu är gråhårig så är jag mörkhårig i en färganalys och man har samma färgskala hela livet.
Det kan efter en färganalys bli så galet att man tänker väldigt "smalt" beträffande färgerna man "fått". Jag hade en kollega som plötsligt bara köpte olivgröna kläder och det blev ju till slut väldigt tråkigt. Lätt blev det ju så tillvida att hon hade många plagg att kombinera med.


________________________________________________________________________________________

image278

Det blev en tur till Bok & bibliotekmässan idag tillsammans med dottern och hennes kompis. Jag köpte faktiskt ingenting!? Jag tyckte det var jobbigt att vara där i år. Så trångt, så mycket ljud och varmt. Tjejerna köpte några böcker och det var mest för deras skull jag åkte dit. Inte ens fikat blev roligt för det är så vansinnigt dyrt. En ost- och skinkfralla 35-, en liten cola 27-. Jag tycker det är ockerpriser och jag blir bara lessen :-(
_______________________________________________________________________________________

image279
Jag vet att kvällen blir trevligare. Mannen ska bjuda på fläskfilé och rotfruktsgratäng, mums!


- Önskar er en skön lördagskväll! -


Kommentarer
Postat av: Junitjej

Jag önskar dig också en skön lördagskväll!!
Ja, det brukar vara ganska varmt på bokmässan och väldigt mycket folk. Jag kommer inte besöka mässan i år. Det blir ett besök på scrapmässan i Partille nästa helg istället. KRAM!

2007-09-29 @ 18:49:08
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Örnen

Jag bjuder på kvällsmat på måndag :-)¨
Ses då!

2007-09-29 @ 19:55:38
URL: http://ornen.blogspot.com
Postat av: Ingrid

Tack för snälla kommentarer i min blogg. Färganalys är kul, det fick jag som födelsedagspresent för några år sen - "sommar" är jag. Har inte blivit något besök på bokmässan för mig, hanns inte med i år. Men nästa helg blir det i alla fall Papperskraft för hela slantén, kanske ses vi där?

2007-09-30 @ 00:07:54
URL: http://inola
Postat av: Mia

Trist att dom ska ta så enormt betalt för lite fika, för inte var det mycket, det där!

2007-09-30 @ 01:02:07
URL: http://matmia.blogg.se
Postat av: Christina

Görs det färganalyser ff? jag gjorde det någon gång 90 91 jag var ett riktigt höstrusk sa den tjejen då har även hört det senare. Jag kan säga att jag har inte ägt ett marinblått plagg under mitt liv. Nu är jag inte enkelspårig för jag ska inte ha svart men det har jag ibland ändå. Men ska jag vara ärlig så trivs jag bäst i höstfärgerna. Håller med dig att det är väldigt lätt för många att bli väldigt enkelspåriga, men det beror nog till viss del på självkänslan.

2007-10-01 @ 11:17:19
URL: http://mammastina.blogg.se
Postat av: Archive06

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0