jobbar med länkarna

Fick associationen till nykterhetsrörelsen när jag skrev rubriken!! Nu är det inte den länken jag menar utan mina LÄNKAR.
Tänkte försöka dela upp bloggar och webbutiker. Jag kom inte så långt och nu orkar jag inte mer.
Jag har suttit och lagt en order till Formahantverk och det bara strulade hela tiden. Det måste vara nåt fel här hos mig för det är andra gången det händer. Men vilken service dom har på det stället. Jag har mailat med dom hela tiden ikväll och till slut skulle dom fixa det på ett annat sätt.
Visst blir man glad för butiker som ser till kundens bästa?

Har du blivit bemött på samma sätt i någon butik?


Kommentarer
Postat av: MiaS

Hihhihi, rolig rubrik!!! Jag tycker de flesta butiker är bra att ha att göra med. Sist jag var tvungen att maila beställningen för det tjorvade var hos Scrapbodan och det funkade kanon, tyvärr lägger hon ner butiken.

2008-01-17 @ 12:17:47
URL: http://miascardsandstuff.blogg.se/
Postat av: Helena

Jag kan varmt rekomendera skaparlusten.se & papprika.se
Det tar bara 10 minuter från mitt hem till sjukhuset med bil så visst skulle jag kunna åka in och få dropp.
Men får jag bestämma så tar jag hellre en spruta hemma.
Det kan ju bli så att även jag ska prova Remicade....om det misslyckas men Enbrelen.
Hoppas det löser sig med länkarna.
Kram vännen!

2008-01-17 @ 12:55:27
URL: http://www.vildaella.blogg.se
Postat av: Inger

Lycka till med dina länkar.
Härligt när man får god service..
Det är som sagt inte alltid. Inte heller alltid på företaget, utan på den personen man kommer i kontakt med..
Ha det gott!
Kramen

2008-01-17 @ 13:46:44
URL: http://IngerEmKssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0