ledigt


Efter tre veckors jobb på fritids har jag nu ledigt. Hur länge vet jag inte då jag ju är frilansare. Jag har i alla fall tänkt mig några veckor.
På onsdag åker vi till Irland för en vecka för att hälsa på Emma och Paul. Det ska bli så himla roligt och spännande då vi inte varit till Irland förut. Vi hyr en bil i Dublin och åker ca 25 mil västerut till Westport. Irland, den gröna ön som man ju så mycket har hört talas om ska bli roligt att utforska. Emma och Paul jobbar så vi, Anna, Frida, mannen och jag får klara oss mest på egen hand och det gör det ju ännu mer spännande då vi inte har en aning om var vi kommer att hamna.

Om vi inte ses/hörs innan vi åker så vill jag önska er alla en riktigt skön och avkopplande vecka var ni än befinner er!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ha det bäst på Irland!

Själv blir det en tur till Kungshamn och Smögen.

2008-07-12 @ 16:05:20
URL: http://alltidsvart.blogg.se/
Postat av: christine

Härligt och Irland är jag också nyfiken på, hoppas det blir av någon gång.

Titta i min blogg så ser du vad vi gör hemma.

Ha en skön semester ,vi ses

Christine

2008-07-12 @ 21:29:22
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0