måndag

Jag började morronen med att röntga min höft i Alingsås. Jag var på sjukhuset högst 10 min och resan tog 40 min tor.
Sedan åkte jag direkt till min gamla skola för jobb med fyra härliga barn. Det var bad som stod på schemat på förmiddan. Det är allt gôtt att bada i 38 grader.
Det är också så roligt att träffa gamla kollegor för det är inte ofta vi ses.

image441
Jag slutade kl 2 och åkte hem för att packa bilen med Kortmakarens grejer som jag tog hem för Maria i lördags från scrappträffen. Det var allt lite frestande att ha backar med många fina "behöversaker" hemma i helgen. Tänk er att jag hade också HELA Promarkerstället fullproppat - nästan - med pennor här hemma hos mig. Jag kunde inte hålla fingrarna i styr och det blev ett par saker faktiskt.
Av generösa Maria och Tina fick jag bl a en karta Penny black clear stamps som tack för hjälpen. Tack så väldigt mycket!

Solen skiner just nu, man kanske ska passa på att gå ut en stund. Jag ska i alla fall gå ut med komposten.

Komposterar du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0