lagar mat

Nu lagar jag mat varje kväll inför släktträffen. Lite varje kväll och det känns som jag är i fas med min planering. Är inte riktigt färdig med baket än men det känns inte så betungande.
Nästa vecka jobbar jag bara tisdag och jag tänker säga nej om någon ringer.


'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''

Fick påminnelse idag om två beställningar på studentkort som jag glömt bort. Trodde jag skulle hinna göra dom ikväll men vi fick besök och sedan tog matlagningen resten av kvällen.

BARA VÄDRET håller i sig till nästa fredag, det skulle underlätta mycket.


Kommentarer
Postat av: Inger

Men vad mysigt det låter med den festen.. håller tummarna nu att det blir fint, det är väl på själva nationaldagen då, kan jag tro.
Lycka till med allt, mat och bak,.
Glöm ej att njuta lite av solen oxå.
kram

2008-05-29 @ 11:24:06
Postat av: Mia

Visst kommer det att bli vackert väder! Fattas bara annat... ;-)

2008-05-29 @ 20:19:27
URL: http://www.matmia.blogg.sew
Postat av: Anna

Solsken väntas i tre veckor till... sedan kan det kvitta.. då åker jag till Provence.. :D

2008-05-29 @ 20:34:53
URL: http://filipendula.blogg.se
Postat av: christine

Tittar förbi o hoppas också på fint väder i alla fall nästa fredag då sonen tar studenten.
Lycka till med ditt släktkalas.
Christine

2008-05-29 @ 21:14:47
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0