utflykt idag

Idag tog jag med mig mannen till Ullared. Det blev en mysig dag. Kaffekorgen var med och solen sken från en nästan klarblå himmel. Lite folk på Gekås så det var gott om plats att köra varuvagnen. Jag tror ju alltid att jag ska hitta en massa kläder och varje gång kommer jag hem med disktrasor, tvål, strumpor och annat smått och gott. Kläder är det minsta jag köper. Ok, det blev två par byxor och en kjol. Det jag helst velat hitta var t-shirts och munkjackor men det som finns är liksom inte riktigt sytt till mig utan till alla som vill se ut som om dom är med barn eller är smala som störar. Väskorna kostade 60 respektive 70 kr. Glasögon 20. Klart att man vill köpa:)
Även om man inte vill shoppa så kan jag rekommendera trakterna för det är väldigt vackert runt Ullared.

image549

Kommentarer
Postat av: Mia

Hoppsan! Det var ett tag sen man var där. Skönt också att det inte var så mycket folk...fast jag har faktiskt haft tur, har bara köat en enda gång! *L*

2008-05-05 @ 19:47:02
Postat av: carin

Hihi jag e som du å tror oxå att jag ska komma hem med massa nya kläder men det blir annat istället :)
Nej vi ska inte flytta nu, först ska vi ha jobb båda två i trakten kring Lerum å Alingsås, sen ska vi ju ev bygga nytt å det e ju inte gjort i en handvändning.
Ha en bra dag i solen.
Kram

2008-05-06 @ 06:47:22
URL: http://cojjoj.blogg.se
Postat av: Inger

Jag har varit där två gånger i mitt liv..
Maken skulle totalvägra, allt folk, pust,, en del är som tokiga.. Man kunde se att många handlade bara för det var billigt, lite hysteri. men bor man lite närmare kanske man blir lite mera balanserad än de vi såg.. Värst var nästan äldre män, då när jag var där mitten på 90-talet...
Sedan höll jag på att bliv överkörd av kundvagnarnas framfart,,hihi

Köpte ett par byxor, jag använde en gång, sedan till myrorna.. Men däremot köpte jag bra kläderna till de små barnbarnen. det var jättebilligt och bra.. men det skulle inte duga idag,.hihi
Du hade hittat fina väskor och brillor, riktigt sommrigt..
Ha en fin dag.
kram

2008-05-06 @ 10:40:54
Postat av: erica

man tror jämt man ska hitta massa kläder i gekås så kommer man hem me massa annat istället!men nu när vi va i april så kom ja faktiskt hem me massa linnen å tröjor!blev själv förvånad!MEn såklart handla man mest barnkläder!men va dåligt me det oxå i år tyckte ja=/ ha en bra dag/kväll!!

2008-05-06 @ 16:03:54
URL: http://ericaa84.blogg.se
Postat av: soffie

Mina jobbarkompisar har tagit semester för att åka dit imorrn heltokiga båda två:O)
Vi bor i Karlstad.
Snygg väska du köpte.
Själv tillhör jag den skaran som ej gillar att springa i affärer så shopping är inget för mej!!!
Må så gott,himla trevlig blogg du har!!!

2008-05-06 @ 21:03:06
URL: http://soffie69.blogg.se
Postat av: Junitjej

Din kommentar kom fram!!!

2008-05-06 @ 22:01:23
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Cicci

Den vita var helcool. :>

2008-05-06 @ 22:10:51
URL: http://lifeofcicci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0