ett par beställningar

Min goa f d kollega Gullan som är mitt stora fan har beställt  till Astrid och Robin som fyller 20 år samma dag,  kanske tvillingar, glömde att fråga.
 
 
Jag har använt samma papper som på ett kort i förra veckan. Stjärnorna är egen tillverkning, embossat den stora med silver och slipat lite på den. Den lilla har jag stämplat med nonsenstext. På namnet har jag lagt på krackeleringsfärg och chalkat kanterna. Brickorna under stjärna respektive skruv hittade jag i mannens gömmor.
Den lilla bilden är klickbar.




Här har jag liftat mig själv igen. Har lagt till fjärilarna som jag har klippt ut efter en mall jag hittat på nätet. Den stora fjärilen är i flera lager - klicka på den lilla bilden - och avslutas med en transparant fjäril.

Kommentarer
Postat av: Christina

Det är alltid så roligt att titta in till dig och dina nya kort. En liten undran hur har det gått med korten du ställde hos frissan? Ha det gott.

2009-04-03 @ 22:26:36
URL: http://mammastina.blogg.se/
Postat av: Maria Berg

Gillar verkligen det översta - det är pojkaktigt i färg Cowboy - tycker om det.



Fjärilen är så sött och levande men för mig hade det blivit lite många färger, men jag tor min syster tyckt om det.

Jag vi dock att namn börjar med stor bokstav men det är bara min åsikt.

/MB

Ps. Din förstoring är på väg!

2009-04-04 @ 06:22:14
URL: http://alltkangronska.blogspot.com/
Postat av: Junitjej

Jag vet inte om du har försökt att läsa min blogg antingen igår eller tidigare idag. Spotlifes (nätverket jag bloggar för) server har utsatts för sabotage (verkligen för j-vligt!) och förstört våra bloggar. Nu är bloggarna i Spotlife igång igen, men med saknade inlägg.

2009-04-04 @ 16:36:13
URL: http://junitjejen.se/tillbaka-2/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0