här är jag!!

Jag har varit dålig på att uppdatera bloggen och det beror på stor aktivitet i kortmakarverkstan. Jag jobbar hårt med att få ihop tillräckligt med kort inför försäljningen i början av oktober.

Här är några kort som jag gjorde tidigare i sommar. Samtliga kort har jag liftat från Birgit som också gjort mallarna till "barnkläderna". Hon och han-kortet har jag också liftat från henne. Gissa om jag gillar hennes kort?







Här ett kort till Vera som gillar fotboll och speciellt Hammarby.



Slutligen en bild från vår resa till Irland. Dessa underbara fuchsior växte vilt som stora häckar längs vägarna.


KraM

Kommentarer
Postat av: Maria Berg

2009-08-26 @ 10:51:10
Postat av: maria Berg

Åååå vad jag gillar dina kort!!!!

Vad roligt att du gått ifrån att bara göra 4 kantiga kort. Verkligen härlig både form och färg.

Jo, nog har jag funderat om allt var bra med dig.

Vad himla roligt att du har så mycket att göra med korten.

Kram MB

2009-08-26 @ 10:53:20
URL: http://mariaberg-garden.blogspot.com/
Postat av: Maria Berg

Glömde säga om Lavendel, om den har rotat sig bra kan du plantera ut den men är det inga rötter får den stå inne i vinter gärna svalt men ljust. MB

2009-08-26 @ 10:55:08
URL: http://mariaberg-garden.blogspot.com/
Postat av: Birgit

Jättefina! Vad roligt att man kan inspirera någon!

2009-08-27 @ 19:46:43
URL: http://www.bigganed.blogspot.compot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0