fotomässan


Mannen och jag tillbringade ett par timmar på fotomässan i Göteborg idag. Jättelång kö för att komma in men det gick ändå väldigt snabbt. Mycket folk som ni kan se och jag kan inte säga att jag blev så mycket klokare av att gå runt där bland alla människor som verkade mer eller mindre proffs. Jag som är amatörernas mästare blev bara frustrerad och jag visste inte ens vad jag skulle fråga om. Den längsta kön tror jag var vid Epsons monter där man kunde få en bild utskriven i jättestort format.  Ändå en upplevelse som jag nog går till igen, och förhoppningsvis har jag lite fler frågor då.

Skön lördag på er!

Kommentarer
Postat av: Christine

Där ser man, mycket folk. Det kan inte vara lätt att hitta sin grej men man kanske får lite tips?

Ha en skön lördag själv i snöovädret. äntligen vinter:))

Christine

2009-02-21 @ 21:59:48
URL: http://christinereinhold.blogspot.com
Postat av: Anita/AniLi

Kul att gå på mässor, men man blir så trött av alla intryck. Jag ser i alla fall fram emot scrap mässan om några veckor. Ska du dit?

Ha en bra vecka!

Kram Anita

2009-02-22 @ 21:33:18
URL: http://www.anilisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0