pauskort


Kände för en paus mitt i röjningen i skrubben. Det var längesen jag visade nåt jag gjort och det här kortet gjorde jag för ett tag sedan.
Ska ju till Stämpelbodens mara på lördag i Alingsås och jag borde förbereda mig så jag inte behöver ta med mig hela pysselrummet. Nu är det så att skrubben ligger i anslutning till pysselrummet och just nu är det fullt med grejer på bord och golv. Måste få städat i skrubben så jag kan ställa tillbaka saker och ting så jag kommer fram till mina pysselgrejer. Vilket lyxproblem jag har va?

Kommentarer
Postat av: Christine

Vilket härligt kort det här var.

Hoppas du får ordning på skrubben så du kan göra iordning vad du ska ha med dig tills på lördag.

Vi ses

Christine

2009-02-03 @ 19:48:44
URL: http://christinereinhold.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0