Stockholm, Nyköping, vinst, köp

Det har varit full rulle ett tag och jag har inte hunnit att blogga så nu tar jag allt, eller nästan allt på en gång.


Några bilder från middag hos Anna & Linus där delar av släkten var med.






Alva berättade att mamma Anna har bäbis i magen :) Kommer i januari.





Ellis spricker snart. Det är inte långt kvar nu :)



"Har det hänt nåt"? Nää, det är kö midsommaraftons förmiddag söderut från Stockholm.

Utsikt från bror & svägerskas torp i Nyköping. Vackert!



Anna sover på kökssoffan hennes mormors far snickrat.






Jag hade turen att vinna dessa fina stämplar på en kommentar hos Inkywings, lyckliga jag :)) Jag har bara inte haft tid att använda dom än. Sommarlätta skira grässtrån ska bli roligt att skapa med.





Nu har jag äntligen fått köpt min nya leksak, en multiskrivare. Den verkar vara enkel att använda och var heller inte svår att installera. Får se om den lever upp till förväntningarna.

Det var allt för nu!

KraM

Kommentarer
Postat av: Anita/AniLia

Man får gratulera till "leksaken"! Kul att du "äntligen" har bestämt dig! hi,hi!

Ja, ni ser ut att ha haft det trevligt under midsommar. Det har jag också haft! Fast vi var trångbodda i husvagnen och basillerna frodades, så nu har jag världens förkylning och är hemma från jobbet.

Har ännu inte anmält mig till den 11, får se hur jag gör.



Kram

2009-06-25 @ 17:50:24
URL: http://anilisblogg.blogspot.com
Postat av: Tesa/Therese

Kul med nya leksaker:o) Grattis till vinsten, ska bli kul och se vad du hittar på med dina grässtrån. Du verkar ha haft en härlig midsommar. Tack för dina ord hos mig, detta var hemligheten ;o) Har du inte sparat beskrivningen till asken så länkar jag längst upp i inlägget till beskrivningen. Ha det gott!! Kram

2009-06-25 @ 18:35:57
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Mia

Sommar, sommar..t.o.m bilkön ingår i sommaren L

Härligt, Maria...

2009-06-25 @ 19:34:53
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Malin B

Å, vad roligt och spännande med bebisarna som är på gång i din närhet!!! =)

Grattis till vinsten. Att vinna är KUL.

2009-06-27 @ 19:52:53
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0