ett inlägg


Huvva vad det blåser. Jag fick cykla i motvind både fram och tillbaka?? Det är perfekt temperatur att cykla i och vilken bra träning det är alldeles gratis :)
Jag tog en sväng till Lidl och köpte 2 kg Guldfågelns kyckling för 99,-. Det kallar jag fynd. Handlar du hos "von Lidl"? Vet att det är många som har ett motstånd att gå dit men jag tycker att dom är både billiga och bra. Kruksalladen t ex är 9,- billigare än ICA-butiken bredvid.

Den rostfria varelsen på bilden landade hos oss igår och den ska som sagt ge oss varmt hus. Vi har eldat med ved i flera år men det krävs att man har ork att såga och klyva veden, man blir ju inte yngre precis. Oljetanken som står oanvänd sedan länge ska ut ur källaren så småningom.

Nu ska jag stryka lite. Det enda jag stryker nu för tiden är skjortor, kökshanddukar, örngott och mina toppar. Jag vet, det är inte många som stryker t-shirts och toppar men jag kan inte låta bli.

Vad stryker du?

KraM

Kommentarer
Postat av: Mia

Hmmm...jag stryker örngott, kökshanddukar, lakan (har ingen mangel)dukar och min enda jeanskjol L

2009-05-28 @ 17:49:19
URL: http://matmia.blogg.se/
Postat av: Tesa/Therese

Grattis till vinsten Maria! Den är du väl värd. Det känns så bra att kunna glädja dig med en liten överraskning så här. Tack för att du tar dig tid att skriva några rader till mig. Många kramar Tesa

2009-05-28 @ 20:01:11
URL: http://tesapysslar.blogg.se/
Postat av: Malin B

Jag stryker så lite som möjligt! ;)

Gardiner och dukar, finkläderna.

2009-05-28 @ 20:27:43
URL: http://malinbayard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0