vad händer en lördag?

God förmiddag på er!

Jag har en tid helt enkelt inte haft någon lust att uppdatera bloggen. Ska försöka bättra mig och framför allt kommentera hos er, vilket jag också varit lat med att göra.

Innan frukost gick jag en promenad. Att promenera är så himla skönt för både kropp och själ och det är lite speciellt att vara ute tidigt när alla andra sover.

Vädret är inte det allra bästa idag men tänkte ändå att jag skulle få med mig mannen till "Lisebergs trädgårdsdagar". Vi får se hur det går.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Nej, vädret är tydligen inte särskilt bra i Sverige idag. Inte här heller. Jag tycker att om det ska vara dåligt väder ska det vara uselt. Helst ska det spöregna och åska. Det tycker jag faktiskt är mysigt! Fast det beror på när. Man vill ju inte ha sånt väder om man planerat att vara ute.

2009-05-09 @ 10:47:55
URL: http://hjartatsmening.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0