firad!!

Jag och mannen gestaltades så här i bordsplaceringen.

Vilken helg jag fick i Stockholm. 37 vuxna och barn, alla kära släktingar, var med och firade mig med fantastiskt god mat som Anna och hennes Linus (min systerson) ordnat hemma hos sig. Något bad i tunnan blev det aldrig men roliga och fina sångtexter av min bror och min Anna fick jag. Fler presenter hade jag inte väntat mig men jag fick både paket och på söndagen en ansiktsbehandling som var gudomligt skön.
Den stora hemligheten visade sig vara att min Emma och hennes Paul hade kommit från Irland. Jag trodde inte att dom kunde komma, men där stod dom, och jag tappade hakan fullständigt.

Att allt detta kunde genomföras är min syster Lindas förtjänst. Tusen tack Linda!

Jag kan rekommendera er att fylla 60 för det var väldigt roligt!

KraM

Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

Då har jag något att se framemot. Grattis i efterskott!!

2009-11-03 @ 20:38:43
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Anita/AniLi

Vilken härlig födelsedag!

Är du ledig den 28 nov? Då pysslar vi hos mig igen!

2009-11-03 @ 22:04:34
URL: http://anilisblogg.blogspot.com
Postat av: Anna A

haha, gud vilka roliga dockor, de är faktiskt lite lika er :-) Anna har berättat om födelsedagsplanerna, kul att det blev lyckat!



Jag gillar verkligen din blogg och har själv kommit in i pysseltagen igen. Mest scrapbooking men ska nog ge mig på stickning igen också.



Anna Amnéus

2009-11-04 @ 09:10:08
Postat av: Maria

Anna A: Festen blev verkligen lyckad. Glömde be Anna om texten hon skrivit, hoppas att hon har den kvar.

Vad glad jag blir att du gillar min blogg, hur går det med er blogg?

Jag skulle också vilja "scrapbooka" men hinner inte. Sticka var längesedan och känns inte längre angeläget.



Maria

2009-11-05 @ 18:22:30
URL: http://kramaria.blogg.se/
Postat av: Tesa/Therese

Åh så kul det låter. Toppendag med andra ord :o)

Kram

2009-11-05 @ 22:05:20
URL: http://tesapysslar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0