upp och ned




De här bilderna tog jag en tidig morgon i Cleggan/Irland. I huset längst till vänster bor Emmas svärföräldrar och längst till höger är puben vi bodde på.

-----------------------------------------

Dagen har börjat med täta regnskurar och naturligtvis kom en rejäl skur när jag gick över gärdet där det blåste som mest. Nu skiner solen och jag hoppas det förblir så hela dagen.

Det är dags nu att jobba i kortverkstan men jag tycker att det är svårt att komma igång med julkorten. Julstämningen vill inte infinna sig.

Jag kan nu visa flygbladet vi tagit fram inför vår försäljning. Har du vägarna förbi är du välkommen.

Apropå välkommen. Jag ser att det är många som kikar in här utan att göra sig tillkänna. Vilka är ni? Det räcker att ni bara säger hej!

KraM


Kommentarer
Postat av: Ingela

En fin bild, eller rättare bilder, du lagt ut här.

Hos oss har regnet upphört sedan några timmar.



Håller med om att man gärna vill ha ett litet ord då och då från folk som tittar in.



Hoppas att vi ses en stund på lördag.

2009-09-24 @ 17:28:55
URL: http://kreativitetsbloggen.blogspot.com
Postat av: Anita/AniLi

Hej kära vän. Så fina och effektfulla foton du visar. Är det så att du längtar tillbaka till Irland kanske?

Ledsen att jag inte visste att du funderade på Mölnlycketräffen, då hade jag gärna sett dig som bordsgranne. Men kommer du en sväng till Partille i helgen? Jag ska hjälpa till hos S-boden på lördag. Kanske vi ses?

Kram

2009-09-24 @ 18:00:20
URL: http://anilisblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0