ketchupeffekt

I det inlägget visar jag beställningar jag har gjort de senaste veckorna. Vid den här årstiden verkar det som om allt händer samtidigt. Många studenter förstås men även bröllop och födelsedagar.



På bröllopskorten har jag använt Kortmakarens nya bröllopsstämpel Brudpar. Det övre kortet har jag embossat brudparet med Champange. På det undre kortet har jag stämplat bakgrunden med Hero Arts clingstamps Brunch Background och embossat med Palm Green. Hero Arts och embossing finns hos Kortmakaren. Under kategorin Hero Arts/Förbeställning hittar du många nya fina stämplar. Båda korten är i A5.








Ulla firas med Tim Holtz nya papper Paper Stack Vintage Shabby som finns att förbeställa hos Kortmakaren.
Texten 365... finns på stämpelarket Sirlig vår... som finns hos Kortmakaren förstås.



Att den här 60-åringen gillar en viss typ av båt, whiskey och korsord kan nog ingen ta miste på. Filurerna finns förstås hos Kortmakaren.


Jag behövde en husbil till det här kortet och Tin@ räddade mig den här gången också. Tack snälla Tina, hur ska jag klara mig nästa gång?






Och slutligen studentkort.

Njut av sommaren!
KraM

Kommentarer
Postat av: Tin@

Bara att ringa Maria;)

2010-06-06 @ 10:40:55
Postat av: Lena

Vackra kort. Bröllopskorten gillade jag mycket.

2010-06-15 @ 12:00:17
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0