några gubbar

Den här gubben är en favorit. Inte bara min har jag förstått när folk ser honom.

Stjärnstämplarna kommer från en ny platta som finns att köpa hos Kortmakaren.

Overlayen med klockor finns hos Kortmakaren.





***************************

Utställning och försäljning den 13:e november i Tingshuset Lerum av Barbro Augustin, Anna Guhde-Kaber, Barbro Hakenmyr, Maria Wennersten, Maria Hagelin, Lilian Eriksson, Anke Nilsen och Helena Svensson. Utställningen består bl.a. akvarellmålningar, betongarbeten, smycken i silver, handgjorda kort, applikationer, stickade arbeten samt skinnarbeten. Det är öppet från kl. 10.00 - 16.00.Välkomna!
Hoppas få se er där!
KraM

Kommentarer
Postat av: Barbro Augustin

Den var bra! För tidigt född, Gillar skarpt!

2010-11-11 @ 17:42:40
Postat av: Anita/AniLi

Ja den stämpeln är bara för härlig! Så duktig du varit som gjort så många kort till försäljningen! De går säkert åt som smör i Småland!!

Kraaam

2010-11-11 @ 22:21:31
URL: http://anilisblogg.wordpress.com
Postat av: Lena

Gillar gubben jag med. Skulle haft en sådan stämpel nu till Fars dag. Synd att jag missar dig imorgon! Igen! Jag är tyvärr upptagen med annat. Jag som så gärna vill komma och kolla. Jag får helt enkelt boka in dig så tidigt som möjligt nästa år. :)



Jag tränar på Sportrehab. Underbart ställe! Det bästa jag gjort på länge faktiskt. Jag var där idag och träna. Får se ifall jag får ny träningsvärk imorgon.

2010-11-12 @ 20:08:05
URL: http://lenadalesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0